Hjelp & Info

Retur og bytte

Vi ønsker at du skal være fornøyd med dine kjøp hos Studio Blomst. Derfor tilbyr vi en 14-dagers angrerett i samsvar med norsk lov. For en vellykket retur må varen returneres i hel stand, ubrukt og i original emballasje innen 14 dager etter mottakelsen. Vennligst merk at Studio Blomst ikke er ansvarlig for eventuelle transportskader ved retur, så det er viktig å pakke varene forsvarlig. Inner emballasje er også av betydning. Kunden må selv dekke eventuelle fraktkostnader for returen.

Studio Blomst, Holmlia Sentervei 1, 1255 Oslo

  • Angrefristen gjelder ikke for bestillingsvarer.
  • Varer kjøpt på salg refunderes ikke, men beløpet tilbakebetales i form av gavekort/rabattkode.

Ønsker du å benytte deg av angreretten, bør du gi beskjed skriftlig (ved å fylle ut angreskjema eller via e-post) og kontakte oss på hei@studioblomst.no. Når vilkårene for angrerett er oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen. Pengene vil bli overført til din konto innen 3-5 arbeidsdager, avhengig av banken din. I perioder med fellesferie, jul og påske beregner vi maksimalt 2 uker.

Kjøperen er selv ansvarlig for å oppgi korrekt navn, leveringsadresse og mobilnummer. Hvis pakken ikke hentes innen utleveringsfristen på postkontoret, blir den returnert til oss. Hvis Studio Blomst må sende pakken på nytt på grunn av feil leveringsinformasjon eller uavhentet pakke, må kunden selv dekke gebyret.

Dersom varen er skadet, ber vi deg kontakte oss umiddelbart og innen 14 dager via e-post på hei@studioblomst.no. Vennligst inkluder en beskrivelse av feilen, ordrenummer, fullt navn og telefonnummer, samt bilder av den skadede varen og emballasjen. Ta vare på alle deler inntil saken er løst.

 

Du har rett til å reklamere på en vare dersom det mistenkes en produksjonsfeil. Kontakt oss på hei@studioblomst.no og legg ved tydelige bilder av produktet. Vi vil først forsøke å erstatte varen med en ny. Hvis varen er utsolgt, refunderer vi det fulle beløpet.

 

Kjøperen er selv ansvarlig for å oppgi korrekt navn, leveringsadresse og mobilnummer. Hvis pakken ikke hentes innen utleveringsfristen på postkontoret, blir den returnert til oss. Hvis Studio Blomst må sende pakken på nytt på grunn av feil leveringsinformasjon eller uavhentet pakke, må kunden selv dekke gebyret.